Jag sitter här eller går omkring

..och grubblar och funderar över tusen ting

Idag har jag införskaffat lite ny träningsmusik så nu är jag taggad till max på att åka till gymmet (inte just nu på sekunden, hon är ju mitt i natten). Men hinner inte imorgon, då jag har sämst tider i skolan. Så får bli ett rejält pass på lördag :)

De senaste kvällarna har jag haft skitsvårt att sova. Även fast jag har varit trött, så har jag legat där och bara vridit och vänt på mig, vet inte vad det kan bero på. Vet att vissa kan ha svårt att sova och bli rastlösa när det är fullmåne, men det är det väl inte nu?
Blir ju inte bättre av att tusen olika tankar dyker upp i huvudet som man ligger och grubblar på.



Ge mig helg och massa trevliga människor!

Kommentarer
Malin

bara ett tips.. i firefox ser din design lite konstig ut, eller ja.. rubriken är så stor så att den täcker en del av texten i inläggen. bara så du vet :-) vet inte om du använder firefox eller explorer nämligen :-)

2010-01-08 @ 10:09:45
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Tandfen

mysig blogg =)

2010-01-09 @ 18:12:06
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0