Blir toookig

Det är så irriterande när man har en mening från en låt på hjärnan och man kan inte komma på vilken låt det är. Jag vet inte ens om jag kan meningen rätt, men för mig låter det som de sjunger "I wanna love you 'cause I hug you, I wanna love you 'cause I hug youuuu (går uppåt i tonläge)" Har sökt på google och letssingit men hittar inte låten. Någon som känner igen den? Haha, kan ju melodin för meningen men lite svårt för er att lista ut ^^ Tror iallafall det är något band som liknar Yellowcard, the used, breaking benjamin, ja något åt det hållet, vet ej vad stilen kallas.. Men har iallafall lyssnat väldigt mycket på den låten, åh kommer grubbla på det tills jag somnar..

Ska lägga mig i sängen och lyssna igenom iPoden, hoppas jag hittar den!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0