Any Way You Want It

Det soliga vädret håller i sig, det gillas! Det tråkiga är att jag börjar få ont i halsen (är jag förvånad, när jag har en tenta på onsdag?), så tror inte en promenad är en bra idé, eftersom det fortfarande är runt
-10 grader ute.

Så idag blir det sitta inne och plugga fysik halva dagen. Vid fyra kommer morbror och mormor och firar pappa, sen på kvällen kommer Erikas familj hit :)

Känner mig nästan som om jag skulle vara bakis, bara det att jag inte drack nåt igår. Somnade i soffan vid halv tio, men vaknade vid elva och då tittade jag och pappa på Flickan som lekte med elden. Det var den fredagskvällen.

Kanske känner mig piggare efter en dusch..?





Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0