Segsöndag

Hade skritiv ett positivt inlägg i fredags, men mitt internet försvann precis när jag hade skrivit klart, blir så trött!

Igår åkte jag och mamma en sväng till tuna park. Hittade 4 par skor - för endast 600 kr sammanlagt! Hittade alla på skopunkten och där har de ju de där rabatterna om man köper flera par, så det gillas :)
Sen hittade jag lite tunikor på gina, mer än så vart det inte! Kanske kommer lite bilder :)

När vi kom hem övningskörde jag lite, första gången på typ ett halvår, men det sitter i mig, så det gick skitbra!

Idag blir en segdag, drack vin igår och imorse vid 5 vaknade jag och hade skitont i huvudet, så har inte sovit bra alls =P

Nu ska jag kika arn och äta pizza :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0