Christmas Wishes from IKEA

Eftersom jag ska flytta till en etta med egen kokvrå i mars, så är det ett ypperligt tillfälle att önska sig massa kökssaker från IKEA i julklapp!


Stekpannelock                                   Trattar                                               Potatisstöt

Hushållsvåg                                       Plastburkar (man kan aldrig            Kastrull på 2-3 liter
                                                     få för många och jag har inga små)


Diskställ

Förutom det behöver jag en potatisskalare med ganska tjockt skaft, de jag har nu går ju knappt att hålla i.


       FROST Torkställning, golv silverfärgad Längd: 134 cm Bredd: 56 cm Höjd: 93 cm
"Maskros"- lampan från IKEA gillar jag,                 Torkställning (inte så kul att få i julklapp, men jag
den här är lite mindre än den som fanns förut            behöver iaf en sån också)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0