Good feelings about this!

Duggan igår kändes faktiskt bra, när jag tittade igenom uppgifterna så kändes det som jag t.o.m. kunde få så pass många rätt att jag får 2 bonuspoäng. Men sen när jag kom till fjärde uppgiften så var det inte så "lätt" som jag trodde. Fick konstiga tal att integrera, så drog bara till med något svar, haha!
Men jag hoppas, jag borde få 1 bonuspoäng till tentan iallafall!
När jag kom hem låg det inga lösningsförslag ute på internet och självklart drömmer jag om att jag har svarat fel på varenda uppgift :(

Fredag idag och det känns superskönt! Ska försöka ta det lite lugnt denna helg (förutom [hg] på lördag) för nästa vecka/helg är det fullspäckat onsdag-söndag! :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0