What's up

Efter att ha dansat hela natten på Kårallen i UV-ljus med mina bästa så somnade jag ca 4.30 imorse. Kl 10.15 väntade en föreläsning, så vart inte mycket sömn för mig inatt..
Jag var hemma vid halv sex på eftermiddagen igen. Trodde aldrig dagen skulle ta slut, ville bara hem och sova. Men har inte somnat än, nu är jag väl övertrött ist.
Imorgon kväll ska jag jobba på p-p-p-pallen, och de som jobbade igår slutade inte förrän sju imorse, så jag ska ju inte räkna med att komma hem tidigare än det på söndag.. Ingen bra sömnrutin denna helg..

Gjorde iallafall tacos när jag kom hem, sen gjorde Jennifer mig sällskap framför Idol :)

Blir inte mycket bloggande nu, har varit mycket i skolan. Men den här läsperioden är det inte lika mycket schemalagd tid, vilket kan vara både bra och dåligt.
En glad nyhet är iallafall att jag klarade mattetentan :D
Nu väntar jag bara på att kemitentan ska bli färdigrättad, den tentan var verkligen skitsvår och skulle jag mot all förmodan få en trea så är det en väldigt svag och jag kommer nog skriva om den efter jul ändå, så man kanske kan få en fyra!

Nästa vecka kommer syster-yster ner hit, hon ska vara här heeela helgen :) Det tråkiga är att några av mina vänner åker hem eller gör massa annat, så Issa får nog inte träffa dem. Men vi får nog kul iallafall, shoppa, äta massa god mat och bara umgås!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0