Besök

Idag kom pappa till Linköping och hälsade på. Han hade med sig lite saker, bl.a. en större tv till mig :) Så nu är den iaf runt 20 tum I think haha!
Sen gick vi bort till [hg] och käkade. Jag åt kycklingschnitzel med tzatziki, drack en jättegod öl och sen vart det kladdkaka till efterrätt :D Tack daddy!

Tycker det blir väldigt mycket text och väldigt få bilder här nuförtiden, men ska försöka ta mig ut i helgen och fota lite :) Snart är det även höst på riktigt och massor med röda löv på marken, myyys :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och kika på idol. Imorgon är det heldag med föreläsningar och lektioner!

Kommentarer
Linnea Haver

fin blogg :)

2010-09-24 @ 11:07:13
URL: http://linneahaver.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0