Jag röstar för ett grönare sverige!



Jag har inte så stor koll på politik, är inte så intresserad heller. Men vet väl ungefär vilka som jag håller med i en del frågor och ja, detta test var lite komiskt för det stämmer (inte för att man ska lita på såna test, but still..). Jag har länge tänkt rösta på miljöpartiet och det är inget jag tänker hålla hemligt. De lär ändå inte vara så att de går och vinner alltihop, men jag vill nog inte ha en borglig regering 4 år till. Varför måsta det vara antingen blått lr rött? Tycker grönt är bättre haha ^^


Kommentarer
Malin

haha ja jag ska rösta röd/grönt :P blir förmodligen socialdemokraterna, men hade mina tankar på miljöpartiet först. men nu är jag nöjd bara det blir röd/grön seger ;-) hoppas!

2010-09-06 @ 08:54:04
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Malin S.

Jag är också rödgrön :) Kul att läsa din blogg och höra att allt funkar så bra med plugget i Linköping. Visst är studentlivet nice? :D

2010-09-10 @ 18:26:11
URL: http://relativt.blogg.se/
sofia

Men Elin, de är ju emot GMO!!! du kan ju inte rösta emot din egen karriär! Men rödgrön är ändå bättre än det vi har nu så lägg på rötr;)

2010-09-18 @ 17:00:02

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0