Komplexa tal, polär form, binomialutveckling.. prata svenska tack!

Var helt slut i huvudet när jag kom hem, 2 timmars kemi och 6 timmars matte har jag haft idag, vi har dugga nästa vecka och som det känns nu kommer det inte gå bra.. Men behöver ju iallafall inte göra om den om jag inte klarar den, om jag har fattat det rätt.

Men för att vara lite mer positiv så kommer min familj och hälsar på i helgen :D Var 3 veckor sedan jag träffade dom, är nog det längsta jag har varit ifrån dom under hela mitt liv. Men jag har inte hunnit tänka på det så mycket, har fullt upp i skolan, så är väl lite tur det ^^ De tar även med min nya cykel hit, har fått gått till skolan i två veckor, sen min cyekl vart stulen! Så pappa var så snäll och fixade en ny, en röd :) Men betala får jag nog göra själv haha!

En annan positiv sak är att jag såg att Johnossi spelar här i Linköping så jag och Jennifer måste få tag på biljetter :) Jag har fastnat för de väldigt fort, så vore kul att se dem! 

kl 20 är det idol som gäller, många som är helt grymma!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0