World of it's own

Plugget går segt, det är särskilt ett kapitel i kemin som är ganska svårt. Blir inte bättre av att man skriver fel molekylformler eftersom allt står på engelska... Nästa vecka har vi dugga i både matte och kemi och veckan efter har vi första kemi-tentan :O Kan gå hur som helst alltså!

Förutom plugget så har jag en fot som bekymrar mig. Har ont på ovansidan, som att man har sträckt sig på en träning eller något, men tränat har jag inte gjort.. Kan ha att göra med att jag går framochtillbaka till skolan i converse och för utslitna ilägg.. Känns lite som ett I-landsproblem, men vet inte vad jag ska göra åt det. Enda lösningen jag har just nu är att smörja på linement.
Mamma, har du något bra förslag?

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0