De små sakerna som gör en glad

Nu har massa endorfiner släppts lös (har faktiskt tränat lite idag!) och jag känner mig på mycket bättre humör :) Tog fram måttbandet och fick mig en riktigt glad överraskning. Midjan och höfterna har tappat några centimeter sen i höstas. Har ändå inte tränat mycket alls. Tror det gjorde mycket att jag flyttade hemifrån och inte stoppade i mig lika mycket sötsaker varje dag. Hemhemma står alltid något framme och då är det svårt att låta bli ;P

Det känns också mycket bättre inför tentan på fredag, vilket även det bidrar till mitt humör!

Ska snart kila iväg till affären, tänker unna mig lite cashewnötter till Grey's ikväll :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0