Frustrerad

Början av veckan har inte vart helt på min sida.
Igår börjar morgonen med att mitt abonnemang inte fungerar. Det går inte att skicka sms och när jag ringer någon så säger de "ditt abonnemang är spärrat för sådana här typ av samtal", WHAT?!?!?!
Senare på dagen ser jag att Winnerbäck har släppt sitt turnéschema och till min besvikelse ska han inte spela i Linköping, utan bara i Göteborg, Malmö, Umeå, Stockholm och några städer i Norge. Men det löste sig ändå, ska åka ner till Göteborg och se honom med Sofia :)

Igår kväll var jag bara allmänt tjurig så tog ett tag innan jag kunde somna.. Vaknade sedan kl 04 och var jättepigg, men hade ingen större lust att gå upp ur sängen då. Somnade om efter ett bra tag och missar båda mina väckarklockor, på en timmes intervall! Jag som skulle upp tidigt och tvätta OCH hinna till skolan.
Hälften av tvätten är iaf i maskinen nu, får väl ta resten imorgon!

Till råga på allt så är jag väldigt stressad, har tre stora saker som ska vara klara på ca två veckor. Jag känner mig seriöst snart utbränd! Kroppen säger ifrån, jag känner mig yr och orkeslös. Men det är väl bara att bita ihop, snart är det över!

Så, då fick jag "avreagera" mig litegrann. Stackars dig som orkade läsa allt ^^

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0