Nollning från den andra sidan

Nollningen är i full gång och det är knappt en lugn stund. Förutom att jag har haft ledig hela helgen ;)
Och för att förtydliga, det är inte jag som nollas, utan jag är med och "hjälper till". Är klassfadder, nollegruppsfadder och med i sektionens tjejutskott :)
Det är kul men stressigt. Så min mage tar stryk på en gång.
Men nu har jag iallafall hittat något gott som inte är baserat på mjölk. Alpro Soya's yoghurtar, de är jättegoda! Blev glatt överraskad. Provade yoghurt baserat på havre, det var inte lika gott.
Så nu kanske man kan få i sig en ordentlig frukost med yoghurt så man håller sig mätt lite längre. Mackor blir jag inte mätt på.
Fast imorgon tänkte jag lyxa till det med pannkakor, om jag orkar.

Vet inte vart bloggen är på väg, men finns inte så mycket att säga. Skönt att skriva av sig ibland.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0