LYCKLIG ÄR RÄTT ORD!

Fick hämta nyckeln till lägenheten idag, så jag har varit över med kläder och lite köksgrejer ikväll :) Mer blir det imorgon och på lördag kommer mamma och pappa med min säng, soffa & resten av köksprylarna. Sedan ska vi ut till IKEA och trängas så jag får köpa ett bord och stolar iallafall!
Det ska bli så gött med eget kök!! jag vet att jag tjatar ;)

JAG KÄNNER MIG SÅ LYCKLIG! Egen lägenhet, bästa vännerna och D!
På lördag får jag även träffa Sofia, en vän hemifrån som pluggar i Göteborg. Nästa helg kommer syster hit och då ska hon få uppleva eftersläpp på Kårallen :) Kommer bli awsome, för Daniel Adams-Ray spelar!

Nu är jag trött så nu blir det sängen!


Kommentarer
sis

längtar! :D <3

2011-02-25 @ 00:02:18
URL: http://knuttii.blogspot.com

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0