Not my favourite

Gah, vilket väder det är ute! Hann gå två steg utanför dörren innan jag drar omkull. Sen har man en hund som drar i kopplet framåt hela tiden och den andra drar i kopplet bakåt och vill bara hem.. Kul att man då är i mitten av en liten dragkamp. Sen gillar de inte heller isen, så de ska klättra i snövallarna (som är typ en halvmeter och de försvinner direkt ner i snön).
Inte nog med att det bara är halt, det blåser ju så in i vassen! Vinden tar sig in i varje liten vrå i kläderna, burr..

Ska försöka våga mig på att åka och handla, men tycker inte om att köra bil på vintern. Fast jag kör nog hellre själv än att vara i större städer och åka stadsbuss, chaufförerna kör ju som idioter ibland, tur det finns säkerhetsbälten i vissa bussar!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0