Tankeställare

Ikväll kollade jag klart på filmen Changeling. En väldigt bra film, men också hemsk. Att ett samhälle kan funka på ett sådant sätt är sjukt. Jag gillar (samtidigt som man får ont i hjärtat) filmer som vill säga något, filmer med något slags budskap. Såg att det var Clint Eastwood som hade regisserat filmen, har inte sett så många filmer med/av honom, men de jag har sett är lite sorgliga draman, men samtidigt så bra! De jag kommer på nu är bara Gran Torino & Million Dollar Baby. Två riktigt bra filmer.
När man har sett sådana filmer ska man vara glad för att man lever ett så pass bra liv som man gör! Vi. Jag. Man. Borde sluta älta små problem och fokusera på de bra sakerna, tänk vad vi skulle må lite bättre då :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0