What's going on

Det händer mycket i Linköping nu. Mestadels i festväg hehe. Det var ju Valborg förra helgen och den spenderades först i Trädgårdsföreningen, sen grillning i Ryd på kvällen.

Denna helg var det UK som gällde :) Började med lite bloc party på Colonia, där det var hur många studenter i ovvar som helst, sjukt kul idé! Träffade på Malin där, vi som lyckas gå om varandra annars.
Sedan vidare mot UK och The Sounds. Lyssnar inte så mycket på dem, men de var bra live :) Tyckte bara att Maja var lite för smal och hade lite väl korta shorts/jumpsuit.
Mitt bland allt folk träffade jag även en tjej jag läste basåret med i örebro, lite kul :)

Imorse kl 8 befann vi oss i märkesbacken för skifte/utbildning med TingeLing. Behöver jag säga att jag är trött nu? Jag är iaf glad att jag inte är fadderist/festerist, för deras skifte blir nog inte så nyktert..

Näste helg är det SOF, ska jobba lite under lördagen! Sen får man ju inte missa Eurovision-finalerna! Semifinal tisdag och torsdag och el grand final på lördag. Hejja Sverige (eller Bosnia-Hercegovina, Almedina har fått mig att fastna för deras bidrag) :)

Nu tänker jag ta lite siesta och sova en timme på soffan :)

Kommentarer
Vem är du? Jag e jag kompis :P

0hh yeah!! vi ska verkligen hejjjjaaaaaa!!!

2011-05-07 @ 21:46:33
URL: http://dincule.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0