Ja, hösten är här nu!

Man märker att det blir höst på två sätt: Det blir kallt och alla blir sjuka. Likaså jag. Började med halsont i söndags, feber på natten vilket ledde till ännu ondare i min rygg. När jag har ont i halsen så får jag ingen aptit, så det ledde till näringsbrist och ingen ork. Nu har det typ gått över, men är fortfarande lite slö, ont i huvudet, trött och har fått rethosta..
Typiskt dålig vecka när jag ska åka till Göteborg på lördag, men det ska inte stoppa mig från att ha en bra helg! Kommer må underbart på lördag kväll oavsett, Winnerbäck får mig alltid att må bra :)

Nu när jag har varit sjuk har jag varit ännu gladare att jag har en underbar pojkvän, som handlar och lagar mat åt mig och tillochmed diskade!

Nu ska jag äta lite frukost framför ett avsnitt Bones :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0