Det blir aldrig som man tänkt sig. Oftast blir det värre...

Ny vecka och tentaplugget börjar om på nytt. Men känner att mina krafter är slut och Miljökemi är varken det roligaste eller det lättaste att få in. Det är så mycket olika saker, känns som att inget fastnar.
Det är lite sjukt hur sånt här kan påverka mig så mycket psykiskt, men nåt är det iallafall, för flera nätter i rad nu så har jag legat och spänt käkarna när jag har sovit så jag har vaknat med huvudvärk och värk i nacken och jag har inte känt mig utvilad heller.

När jag blir stressad så blir jag så negativ också, men det är befogat i vissa situationer..!
Lite av stressen beror säkert på mina magproblem men även att jag har problem med ryggen och måste lägga massa pengar på besök hos kiropraktor och sjukgymnast och även inte kan sitta och plugga en längre tid utan att ryggen värker.

Ska också erkänna att jag är sjukt nervös att jag ska ta över posten som web/info/IT-ansvarig i Ling-styret. Kan jag tillräckligt mycket, hur mycket jobb kommer det bli, vad förväntar de av mig, tänk om det går skitdåligt?!
Men imorgon blir jag officiellt invald, so it's no return!
Tycker faktiskt det ska bli lite roligt och spännande också, varför ta på sig sånt man redan kan? Man ska ju lära sig något också ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0