Mindfucked

Min hjärna går på högvarv känns det som.
Jag kom på idag att jag kanske inte alls vill jobba som forensisk kemist. Miljökemin har på ett sätt fått mig på andra tankar, även om just detta är långt från miljökemi.

Jag kan säga såhär mycket, när jag sökte till den utbildning jag läser nu var mitt andra-& tredjehandsval Biomedicinsk Analytiker och Medicinsk Biologi här i Linköping och jag kan fortfarande inte riktigt släppa de tankebanorna.
MEN! Jag trivs ju jättebra på KA och det känns verkligen som jag har hamnat rätt, men man kanske kan kombinera?
Jag kommer säkert ändra min åsikt om en månad igen. Men det blir så mycket lättare att veta vart man vill när man läser olika typ av kurser och vilka man då tycker är roligast.
Så jag längtar redan till höstterminen då jag ska läsa kurserna Farmakologi och Naturproduktskemi och läkemedel.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0