Seg söndag

Hade en riktigt rolig kväll igår, men kan ju inte bli annat med bästa gänget! Tequila, kladdkaka och mashmallows kan väl sammanfatta kvällen lite ;P För min del inte så mycket tequila som för andra, tror väl minst tre killar förlorade mot den ^^ Vi var bara tre som gick till hg sen, men jag tror inte jag var där speciellt länge, var skittrött och höll på att somna sittandes, så då gick jag hem.

Idag är jag rejält seg och har bara legat framför tvn. Om jag blir lite piggare sen ska jag fortsätta med ekonomin och kanske färga håret, som för övrigt har blivit riktigt långt. Fastnar ju med det och har svårt att få till någon frisyr, så det blir snart ett besök hos frissan!

Kommentarer
Malin

sv: Stämmer bra! :) Gnudruns är min mosters och hennes killes butik, dom säljer en del kitsch och second hand. Det ligger där bling shopen låg förut, bakom café stadsgården, bredvid portalen in till ågården :)

2012-04-22 @ 17:54:06
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0