Så var det det här med kontinuitet

En vän till mig frågade om jag hade slutat blogga, men gav till svar att jag har inget intressant att skriva. När jag är sugen på att skriva är det bara för att ventilera, men det gör jag istället för någon som bryr sig, orkar lyssna och kan ge stöd!
 
Men kan väl passa på att uppdatera läget lite.
Har endast tre dagar, eller ja, nätter, kvar på labbet för i sommar, sen dess är jag sjukskriven augusti ut då jag har fått problem med min tumme. Vet ej vad det beror på, bara att det blir värre av att jobba och plugga - läs skriva mycket.. Ska på röntgen nästa vecka, får väl hoppas jag blir lite klokare efter det?!
 
Över till ett annat problem/besvär - min rygg. Den har i sommar känts bättre, kanske för att jag inte sitter 8 timmar om dagen. Denna vecka har jag också kommit igång med träningen känner jag (två gånger på en vecka måste vara rekord det senaste halvåret ;) och förutom att stärka upp bålen med RedCord så har jag även gått på lite maskiner för rygg och axlar, då jag alltid har varit väldigt svag i dessa områden. Så jag ser det mer som rehabilitering/sjukgymnastik av något slag, istället för träning, eftersom jag strävar efter att bygga upp en grundstyrka som de flesta har "naturligt" och att få mindre ont i dessa delar av kroppen.
 
TIll hösten ska jag börja träna ordentligt, längtar redan efter Bodypump och dansklasserna, så hoppas på releaser med bra musik och roliga rörelser :)
 
Ska bli skönt när skolan drar igång så man får "vanliga" rutiner igen. Just nu går jag och lägger mig när de flesta går upp på morgonen, man blir lite off av det kan jag säga.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0