Var det någon som sa fritid?

Just nu är mina dagar väldigt fullspäckade. Skola, möte, plugga, laga mat, vila, jobba.

Är inne på sluttampen i skolan och snart är två projekt inskickade, bara redovisning/seminarie kvar. Sen är det eget ekonomiplugg fram till tentan den 28:e. Så efter nästa onsdag kommer allt lugna ner sig otroligt mycket :)
- Förutom att jag jobbar varje vardagskväll 20-00.
Var på introduktion igår och kändes väl bra, allt är så nytt bara, även om jag har labbat många timmar i skolan. Så ikväll börjar jag egentligen på riktigt på labbet, ska lära mig massa saker inför sommaren!
Ska bli spännande också att jobba natt, har aldrigt gjort det förut så jag hoppas att det kommer funka!

Nu blir det lite mer miljökemi innan jag ska vila lite så jag är pigg på jobbet ikväll.


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0