On the edge

Alltid när jag känner att "nu har jag lite att blogga om" så trycker jag på skriv nytt inlägg och huvudet blir helt tomt..
Så det var väl inget viktigt
 
Känner mig bara så otroligt stressad just nu. Tanken var att jag under skulle ha tömt min lägenhet på alla flyttkartonger så jag kunde börja städa snart och bli av med det, men nej då går jag och blir sjuk!
På torsdag åker jag till London och kommer hem söndag kväll och är väl lite smått stressad över flygresan, då det blir premiär.
Sen verkar ingenting annat vilja gå min väg heller, känner mig motarbetad vad jag än gör eller säger..
Tycker jag inte har någon ork till något heller och har ont ungefär överallt i kroppen =/
 
En stor puss iaf till mitt hjärta som kom hem med blommor till mig idag :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0