Dag 17

Drog med mig sambon till bodypumpen idag och han tränar inte så mycket alls, så det var faktiskt lite skönt att det var någon som tyckte det var tuffare än jag tyckte ;) Men att köra bodypump med träningsvärk är inte något att rekommendera, fy faaaan vad jobbigt det var att köra bröst och triceps idag. Men jag gillar denna veckas FF-styrkeprogram, mycket mage :)
 
Kollade min vilopuls imorse men vet inte om jag räknade rätt, hade 56 slag/min. Jag startade på 75 slag/min för 17 dagar sen, kan det verkligen gå så fort? Annars var jag lite halv död imorse..
Nog för att jag känner att jag kan öka farten på löpbandet lite varje dag, men det är ändå små steg jag tar.
 
Snart ska vi pallra iväg oss till Willys och handla inför veckan. Har hittat ett recept på kvarg-smoothie med mango, hallon och passionsfrukt som måste testas!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0