Dag 7

Då var jag tillbaka på gymmet. Kändes skönt men lite tungt, det är konditionen jag kämpar med mest.
 
Mår fortfarande lite illa vid vissa måltider, men det går säkert över. Har frågat om det finns något annat än kvarg som de kan rekommendera, som funkar lika bra. Hoppas på ett bra svar!
 
Var hos sjukgymnasten idag, har haft väldiga problem med ländryggen. Svag coremuskulatur+mycket stillasittande i skolan = outhärdlig värk.
Har gått hos honom snart ett år. Jag har sen dess följt ett träningsprogram för att stärka upp ryggen och nu när jag rör på mig varje dag känner jag knappt något alls.
Så dagens besök var mitt sista! Så glad att det är på rätt vägg.
Han sa till och med att jag "såg frisk ut". Det var en riktigt bra push, tack!
 
Imorgon börjar ett nytt styrkeschema, spännande :)
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0