KRAS

När jag väl kom upp imorse var jag jättepigg och kände mig mer produktiv på förmiddagen än vad jag har gjort på hela helgen. Vi var iväg till Willys vid halv tio imorse (vi orkade inte igår..). Sen röjde vi lite i kylen för att få in det vi handlat, varför sparar man på massa burkar som har gått ut i datum för länge sen och det är knappt något kvar i?
 
Den produktiva förmiddagen slutade inte på bästa sätt. Vi hade precis ätit, jag stod och packade ihop mina träningskläder, både jag och sambon var egentligen redan stressade till skolan.
Jag står i hallen och så hör jag plötsligt ett jättehögt kras!
 
Då hade D kommit emot kökslampan med huvudet (som man gör typ varannan gång man reser sig från bordet) och lampskärmen och hela fästet där glödlampan sitter fast lossnar och lampskärmen blir i miljoner bitar som sprider sig i HELA vardagsrummet. Fram med sopborste och dammsugare! Det är sånthär som inte FÅR hända när man har bråttom iväg...
Förstår inte hur allt kunde lossna sådär, när tillochmed fästet lossnade. Glödlampan sitter dock kvar i fästet och är hel.
Den vita bilden längst ner till häger är köksbordet som blev lite misshandlat av allt glaskross.
 

Så nu måste vi antingen köpa helt ny lampa eller försöka hitta en likadan skärm (känns rätt omöjligt enligt mig...)
Skit-IKEA..
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0