Life is a highway

Nu när februari snart är över och jag känner att jag har nog under denna månad fått en lite nyare livsstil (klyschigt jag vet..) så känner jag för mer förändring. Jag är en person som lätt tröttnar om vissa saker alltid är likadana, samtidigt som jag har svårt för stora förändringar. Men det är väl mest sakliga ting jag kan tröttna på, t.ex. hur man har möblerat i lägenheten, gardiner osv. Känner för mycket färg nu när våren närmar sig om än med myrsteg. 
På tal om färg kunde jag inte låta bli att beställa denna söta tröja när jag såg den. 
Bilden är tagen från webshop.clarks.nu
 

Just nu sitter jag och skriver en kvalitetsmanual i kursen Offensiv kvalitetsutveckling. Det känns väldigt långt bort från analytisk kemi men den är faktiskt ganska intressant. Det är inga lätta uppgifter då man inte är inne i tankesättet, men allting går bara man vill. Hoppas jag blir klar idag, för då kan jag verkligen njuta av att åka hem till föräldrarna i helgen, utan att behöva tänka på skolarbete. 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0