A little bit of restlessness and anxiety

Det har inte riktigt gått upp för mig riktigt än att jag snart kommer ta min examen. Tanken på att börja söka jobb och om man inte skulle hitta något gav mig både lite ångest och panik. Jag kan inte flytta vart som helst för att börja jobba eftersom jag har min pojkvän att anpassa mig lite efter.
Eftersom jag inte fick nåt jobb i sommar så har jag inga sparpengar att leva på heller.. Men det löser sig nog!
 
Efter en vecka i Linköping och ensam i lägenheten börjar jag bli lite rastlös. Jag pluggar iofs 4-6 timmar varje dag och tränar. Men just idag har jag haft ont i ryggen, på ett helt annat ställe än där jag brukar ha ont, misstänker att jag har sträckt mig, så det blev en vilodag från gymmet idag.
Men en löptur blir det ikväll iallafall. Men jag brukar vänta till ungefär kl 20 på kvällen för annars är det för varmt och orkar ingenting.
Så nu väntar jag på att klockan ska bli lite mer, dels så jag kan bli hungrig och laga met och så jag kan sticka ut i spåret.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0