Drömmen om en högre höjd

Efter att ha hälsat på en barndomskompis i helgen i hennes hus och vart på Åsby och Hallsta möbeloutlet så drömde jag massor om inredning och hus inatt. Jag vill också bo i hus! Men det är nog minst ett par år bort. Kanske längtar extra mycket eftersom jag bor i en studentlägenhet utan riktigt kök och dålig planlösning. Vill bort från området vi bor i också, till nåt lite finare och lugnare. Men så fort jag får jobb och vi vet lite vart vi tar vägen efter examen så tänker vi flytta. Kruxet är att får vi jobb utanför linköping och vill flytta till en annan stad är det svårt att få tag på lägenhet för den enda stan förutom Linköping jag står i bostadskö i är Uppsala.. Inte så smart kanske.
 
Sista veckan i Arboga innan jag åker tillbaka till Linköping, så snart är min "semester" slut, måste börja plugga på omtentorna som går i augusti! Har endast tre tentor kvar, vore skönt att klara alla så bara exjobbet är kvar innan jag kan ta min examen.

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0