Resultatet

Februari är över. Fighten har gått lite upp-och-ner, men nog har jag chockat kroppen och fått en bra start med träning och kosthållning. Jag har lärt mig väldigt mycket, mest att saker tar tid och de måste få ta tid också.
Jag har inte riktigt uppnått de resultat jag hade önskat, så jag tänker fortsätta med det här konceptet i så stor utsträckning som möjligt. Men jag tänker ta några vilodagar, för annars orkar inte min kropp.
 
Vad blev resultatet då?
Vikt: -3,7kg
Midja: -5cm
Höfter: -2cm
Stuss: -4,5cm
Vilopuls: -17slag/min
Tycker inte om att visa min kropp såhär, men jag vill ändå visa alla andra att nåt har hänt iallafall. Men fyfan vad jag är sned i kroppen!! =/

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0