Sweets

Passade på att införskaffa ett exemplar av sju sorters kakor när den ändå var på rea på Ica, jag har blivit riktigt sugen på att baka massvis med småkakor. Perfekta att frysa in och ta fram till helgen eller om man får främmande :) Så i tisdags vart det en omgång med märtas skurna och någon slags kokoskaka, som egentligen skulle ha varit kokostoppar men jag hade lite för lite kokos så de flöt ut.. men lika gott för det!
 

Är sugen på att baka något mer - det passar ju såhär i tenta-p när man blir som mest kreativ att göra annat än att plugga. Jag har hittat lite olika kakor jag skulle vilja baka, dels några cookies som verkar riktigt goda och sen en sockerkaka med vaniljkräm. Måste ju ladda upp med massa gott inför finalen i Melodifestivalen på lördag. Fast bidragen iår är väl sådär, ingen klockren favorit som Loreen var förra året.
 
Nu ska jag återgå till styrdiagram och försöksplanering!
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0