Tror jag har svalt en pingisboll

Har gått och blivit sjuk, inte så bra tajmat i tenta-p. Halsen är svullen och jag känner mig alltmänt seg i kropp och knopp.
Fick hem lite fler bakböcker igår, som jag hittade på bokrean på adlibris, så nu är jag redo för matbröd, tårta, dessert och kakor!
 
Vet att det här inte ritkigt går ihop sig, att vilja baka massa godsaker samtidigt som man vill bli fit! Men jag har sagt att det får vara lite lyx på helgerna :) Har inte riktigt hållt den regeln nu efter FF men när jag blir frisk igen och tenta-p är över ska jag få in rutinen igen. Orkar/hinner knappt laga och tänka på mat när tentaplugget är igång, så det får bli lite som det blir. Tror att jag får sätta ett långsiktigt mål med min träning om jag ska orka med. Måste verkligen satsa på plugget nu, inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0