Examenssittning

Igår hölls examensmiddag för alla som går sista året på Lingsektionen. Middagen hölls på Livgrenadjärsmässen i riktigt fina lokaler, nästan lite som ett slott :) Jag hade en riktigt trevlig kväll med min fina klass som jag kommer sakna väldigt mycket! De här tre åren har gott riktigt fort och det är nog lite tack vare att min klass har vart så himla bra :) Vi har haft riktigt kul på vägen, även om vissa kurser har varit riktigt svåra och det har känts omöjligt.
 
Kommer lägga upp fler bilder från kvällen när jag har fått tag på dem från de som fotade under kvällen.
 
Sålänge kommer får ni se hur mitt hår såg ut!

Kommentarer
Sara

Skrev jätte långt, men gick inte å klistra in så.. du får läsa svaret på min blogg ;-)

2013-05-27 @ 15:43:01
URL: http://saramneuman.blogg.se/
marina

Hoppas du har en bra dag. :)

2013-05-29 @ 14:28:47
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0