Aldrig riktigt slut

Ibland känns det aldrig som att något ska ta slut, men när det gäller min utbildning kan jag äntligen se ljuset i tunneln! I fredags fick jag svar på min andra tenta jag skrev i augusti och jag klarade den, vilket jag verkligen inte trodde jag skulle göra! Det gjorde hela min dag och det betyder också att jag bara har en enda tenta kvar på min utbildning. Den går visserligen i januari men under hösten ska jag göra mitt exjobb, så det passar perfekt.
Under mitt exjobb ska jag vara på avdelningen Klinisk Farmakologi och syssla med läkemedel och metoder, ska bli skitroligt, jag tror verkligen jag har hamnat rätt!! :D
 
Fick verkligen en energikick i fredags när jag fick veta att jag klarade tentan och jag känner mig inte längre lika stressad med skolan och allt runtomkring nu när jag känner att det faktiskt går vägen!
 
Jag har även börjat kännt mig mer inspirerad på flera plan, men mycket när det handlar om kläder och stil. Det kan vara lite tack vare Pinterest som är typ världens bästa sida, där finns allt! Det kan också bero på att jag inte har så mycket pengar just nu och har då inte råd att köpa massa nya kläder, då får man komma på nya idéer att bära upp sina kläder med olika kombinationer och accessoarer! Har även fått upp ögonen ännu mer för gamla kläder och lite äldre stil. Detta är tack vare att jag har vart inne och rotat i mormors garderob nu när hon har flyttat!
 
Här är ett exempel på hur man kan göra nåt nytt. Knäpp skjortan ända upp och piffa till looken med ett pärlhalsband. Mitt halsband är mormors gamla.
 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0