Ett monster vill veta vad du tänker

I onsdags släpptes Winnerbäcks nya album. Jag hade förbeställt hans LP för det blir så fint att ha på väggen! Lyssnar ändå på albumet på Spotify, äger ingen CD-spelare, varken i dator eller stereo. Jag tycker redan albumet är jättebra, så många bra låtar och jag har saknat hans röst, det får verkligen en att rysa :)
Samma dag som albumet släpptes signerade han dem nere på Bengans Skivbutik och jag skulle adlrig förlåta mig själv om jag inte tog chansen, så efter två timmar i kö fick jag träffa honom!! Blev dock lite lätt nervös och ganska starstrucked så det ändå jag fick fram var "kul att se dig"... Hade velat sagt att jag älskar hans texter, hans röst, att det nya albumet var jättebra och att Söndermarken är det bästa albumet han har gjort! Men jag fick nöja med en autograf och ett kort och jag kunde inte vart lyckligare den dagen. Blev alldeles varm i kroppen när jag gick därifrån. Älskade Lasse <3

Det enda som saknas nu är en ståplatsbiljett till hans spelning den 18 oktober i Linköping. Men de biljetterna är slut och nu finns bara dåliga läktarplatser kvar längst bak i arenan. Har inte heller hittat någon i Linköping som vill gå med mig, hallå vad är det med er?!? ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail (visas bara för mig!)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0